Regulamin Sklepu

1. INTERNETOWY SKLEP SPEEDWAY-SHOP.PL prowadzony jest przez firmę OLSSON - siedziba 80-557 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 98, NIP: 957-032-51-17, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Gdańska pod numerem ewidencyjnym 129713.

  1. SPRZEDAŻ. Odbywa się w siedzibie firmy w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 98. Zamówienia można składać telefonicznie, a także wysyłkowo za pośrednictwem sieci Internet (24 godziny na dobę przez cały rok). Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku.
  2. ZAMÓWIENIA. Można składać za pośrednictwem strony speedway-shop.pl, w wyjątkowych przypadkach osobiście w siedzibie firmy. Zamówienie musi zawierać poprawny adres oraz numer telefonu kontaktowego. Jeżeli klient życzy sobie fakturę VAT, zostaje ona wystawiona, co musi zostać uwzględnione przy składaniu zamówienia. Niezbędne jest podanie wszystkich danych z numerem NIP włącznie. Zaraz po złożeniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji.

4. REALIZACJA ZAMÓWIENIA. Rozpoczyna się:

- w przypadku pierwszego i drugiego zamówienia w momencie odnotowania płatności na koncie, w przypadku każdego kolejnego możliwa jest także wysyłka za pobraniem;

- w przypadku złożenia zamówienia z płatnością z góry w momencie zaksięgowania płatności na koncie;

- w przypadku płatności za zamówienie poprzez system PayU (płatności.pl) w momencie autoryzacji transakcji;

- w przypadku wyboru wysyłki za pobraniem, zamówienie jest  przygotowywane do wysyłki od razu po jego potwierdzeniu;

- w przypadku dokonania płatności bezpośrednio w siedzibie sklepu.

5. ZAKUPY. Za zakupy można zapłacić w następujący sposób:

- przelew (przedpłata na rachunek bankowy) - numer konta dostępny od razu po potwierdzeniu zamówienia, w tytule przelewu należy podać swój numer zamówienia;

- szybki przelew PayU (przedpłata na rachunek bankowy ) - system PayU przenosi Klienta automatycznie do wybranego wcześniej banku;

- pobranie (płatność przy odbiorze przesyłki);

- odbiór osobisty (płatność przy odbiorze zamówienia).

6. CZAS REALIZACJI. Zamówienie trafia do realizacji w tym samym dniu, maksymalnie do 48 godzin, jeżeli towar jest dostępny w magazynie lub możliwy do zamówienia u dostawców. W przypadku braku towaru objętego zamówieniem klient zostaje natychmiast poinformowany o wydłużeniu czasu oczekiwania na realizację i podejmuje decyzję - rezygnacja z brakującego towaru, dłuższy czas oczekiwania lub całkowita rezygnacja z zamówienia. Zwrot kwoty następuje w ciągu 7 dni na podany w mailu nr konta.

7. PARAGON LUB FAKTURA. Do każdego zamówienia dołączany jest PARAGON FISKALNY, jeżeli klient nie zażyczył sobie wcześniej wystawienia faktury VAT.

  1. ZMIANY. Klient nie może wprowadzić zmian w potwierdzonym zamówieniu.
  2. CENY. Ceny podane przy produktach są wiążące w momencie złożenia zamówienia. Wszystkie podane ceny są cenami brutto, zawierają podatek VAT. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen, przeprowadzania akcji promocyjnych i kończenia ich w dowolnym momencie.

10. BRAK TOWARU. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia (brak towaru, inne przyczyny), firma niezwłocznie poinformuje klienta o tym fakcie, a ewentualna przedpłata zostanie zwrócona na wskazany rachunek bankowy.

11. ZWROT I WYMIANA. Zgodnie z prawem klient ma możliwość zwrotu lub wymiany towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Warunkiem jest poinformowanie firmy o chęci zwrotu (bezpośrednio w siedzibie firmy, emailem, listownie), wypełnienie formularza zwrotów dostępnego w zakładce zwroty i reklamacje, następnie niezwłoczne odesłanie towaru w stanie nienaruszonym (produkt nowy, nieużywany), wraz z metkami dołączonymi do towaru (jeżeli były) oraz z paragonem lub fakturą VAT. Zapłatę za towar zwracamy w ciągu 7 dni po otrzymaniu przesyłki na wskazany rachunek bankowy. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem lub wysłanych na koszt odbiorcy. Prawo do zwrotu towaru, zgodnie z polskim prawem, przysługuje klientom indywidualnym. Nie dotyczy ono transakcji zakupu zawieranych przez firmy i organizacje, zamówień hurtowych czy realizowanych na specjalne zlecenie.

12. REKLAMACJE. Reklamacje należy składać pisemnie (bezpośrednio w siedzibie sklepu, emailem, listownie), wypełniając formularz dostępny w zakładce zwroty i reklamacje. Zostaną one rozpatrzone najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. Reklamacja powinna zawierać opis wady oraz zakres żądań. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i braku możliwości usunięcia wady, wymieniamy uszkodzony towar na pełnowartościowy lub zwracamy zapłatę. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub na nasz koszt. Wszelkie należności regulujemy przelewem bankowym.

13. USZKODZENIA. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia (odklejona taśma, otwarte pudełko itp.), należy nie przyjmować przesyłki i w obecności dostarczyciela/kuriera sporządzić protokół szkody.

14. ZAGINIĘCIE TOWARU. W przypadku zaginięcia towaru lub zniszczenia przesyłki przez przewoźnika firma zwraca dokonaną przedpłatę. Zwrot wpłaconej kwoty poprzedza proces reklamacyjny w firmie transportowej i następuje po otrzymaniu pisemnej odpowiedzi potwierdzającej fakt zaginięcia przesyłki. Reklamację składa firma na wniosek zamawiającego. Czas rozpatrzenia reklamacji zależy od przewoźnika wykonującego usługę dostawy towaru.

15. PODSTAWA REKLAMACJI. Podstawą reklamacji nie może być różnica w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanych na naszej stronie www, co może wynikać z innych ustawień monitora klienta.

16. UMOWA SPRZEDAŻY. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy klientem i sklepem speedway-shop.pl reprezentowanym przez firmę OLSSON. Utrwalanie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi dowodu zakupu. Umowa sprzedaży towaru zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

17. OCHRONA DANYCH. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. "O ochronie danych osobowych", zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych naszych Klientów. Zgodnie z zapisami ustawy Klient ma prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub usunięcia z naszej bazy danych. Dane osobowe nigdy nie są udostępniane żadnym osobom lub podmiotom trzecim i służą wyłącznie do prawidłowej realizacji zamówień dokonywanych w  naszym sklepie.

18. SĄD. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

towy Sklep Sportowy działający pod nazwą speedway-shop.pl prowadzony jest przez firmę OLSSON - siedziba 80